Slapeloos

Dit gedicht heb ik een aantal maanden geleden geschreven toen ik me niet goed voelde. Het is al oud, maar ik vond ‘m net terug en bedacht me dat ik ‘m nooit op mijn blog gezet heb. Dus hier is ‘ie dan:

Slapeloos

 

lig wakker

mijn hoofd

te vol

met leegte

 

Gevuld met

nutteloze

gedachtes

lang vervlogen tijden

 

De stilte

houdt me wakkker

geeft me

geen rust

 

De tranen

stromen

over mijn wangen

 

Voel

mijn hart kloppen

Ik leef nog…

 

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Poëzie en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Slapeloos

  1. Rianne zegt:

    Dit is zo herkenbaar ;o mooi geschreven!

  2. thatfullmoonguy zegt:

    Ow…… ja!

Geef een reactie

