Alle zekerheid verdwenen

Ik spreidde mijn vleugels uit en vloog

maar met beide benen van de grond

is alle zekerheid verdwenen

 

Zocht weer de

deken van leugens

die me de warmte van verdriet heeft gegeven

 

de zekerheid

dat alles breekt

en er geen weg uit is

 

Dit is slechts een tussenstop

ik zal straks mijn vlucht vervolgen

 

(P.s. Maak je vooral geen zorgen over mij, het gaat prima met me. 😉 )

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Poëzie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Alle zekerheid verdwenen

  1. Mooi de gevoelens verwoord! Een wervelwind van emotie en een (hopelijk) tijdelijke pauze in het oude vertrouwde voordat de rit verder gaat richting de onbekende hoopvolle horizon.

  2. thatfullmoonguy zegt:

    Wel heel herkenbaar, C… heel mooi verwoord!
    Groetjes, Clemens.

Geef een reactie

