2 papa’s in de hemel

Dit gedicht is opgedragen aan José, Arjo, Carline en Marlieke van der Ham. Wim, we zullen je nooit vergeten.

Zwijgend en huilend

kijk ik terug op de jaren

kijk ik terug op de tijden

besteed met jou

 

Wie je was, wie je bent

in mijn hart

nog steeds bij me

 

Nog steeds levend in je geloof

de eeuwigheid genaderd

 

Nu heb ik

2 papa’s in de hemel

2 papa’s in mijn hart

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Poëzie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op 2 papa’s in de hemel

  1. thatfullmoonguy zegt:

    Hi C , jee dit is erg, de vader van je vriendin overleden? Ik kan me voorstellen hoe onwerkelijk dat is… Veel sterkte!

    Maar inderdaad… Ik denk ook soms, wat geweldig dat ik een weg als het dichten heb gevonden, om dingen te verwerken. Dat heeft me gigantisch geholpen om alles (het verleden bv, grr) een plek te geven. Ik heb ook een dichtblog http://thatfullmoonguy.punt.nl en kwam je tegen bij Alexandra. Zodoende kwam ik even kijken 🙂
    Wat een mooie gedichten, ik bleef langer hangen dan ik verwachtte.
    En ik zie ook wel voor me dat je naar die opleiding gaat! Verleidelijk hè? Die meeloopdag leek me heel leuk. Maar waarom twijfel je…. dicht je graag maar heb je voor nederlands en de andere talen eigenlijk geen geweldige resultaten en voor technische/zakelijker vakken wel? Dan wordt de keuze wel iets moeilijker inderdaad… Maar anders, een mens moet wel zijn/haar hart volgen. Pfff. Sukses met de keuze. Je hebt er in ieder geval nog even tijd voor, hoor.

    Groetjes!
    Clemens.

  2. Jeetje, wat heftig zeg! Maar wat heb je jouw gevoel mooi in een gedicht weergegeven. Heel knap en koester deze regels C. Heel veel sterkte! lieve groet, Alexandra

  3. een vriend zien huilen
    machteloos bij zoveel pijn
    het zal het nooit wennen

Geef een reactie

