Een hoopvolle toekomst

Luister!

Mijn kind en hoor

mijn stem

Ik heb een toekomst

met jou voor ogen

 

Luister

Mijn kind en hoor

mijn woorden

Ik heb een doel

met jou voor ogen

 

Luister

naar wat ik tot je spreek

zoek steeds mijn werk

mijn plan, mijn kerk

 

Ik heb een doel

met jou voor ogen

 

Maar Heer

ik zie niets,

begrijp niets

van Uw plan.

 

Ik leidt jou over duizend wegen

onbegrijpelijk voor jou

maar steeds als je terugkijkt

zie dan in mijn voetstappen

de weg, die ik verborgen hou

 

Die je liep

zonder te weten

waar je uitkwam

 

Naar mijn hart zal ik je leidden

en anderen door jou.

 

Geïnspireerd op de kerkdienst van Bram Krol op 25-05-2014

En Jeremia 29:11 (Mijn dooptekst!)

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in geloof, Poëzie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

