Opwekking gedichten

In het Pinksterweekend was ik bij de Pinksterconferentie Opwekking dat elk jaar plaatsvindt en altijd weer een enorm feest is. 🙂

Een tijdje geleden werd er door de Teenzone van Opwekking, de plaats waar de tienerdiensten, workshops en andere ontzettend leuke activiteiten voor tieners plaatsvinden, gevraagd naar gedichten die ze in de diensten konden gebruiken. Natuurlijk heb ik gedichten opgestuurd en 2 hiervan zijn ook daadwerkelijk in de diensten gebruikt. Deze gedichten zijn “Ik zie God in jou” en “Spreek Heer (ik luister)”. Het enige vervelende was dat mijn naam verkeerd onder de gedichten was geschreven. Er stond “Gedicht: Cicely Haag”, maar gelukkig heb ik later de 2 verbeterde versies opgestuurd gekregen en deze zijn nu hier te bekijken.

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Video | Dit bericht werd geplaatst in Poëzie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Opwekking gedichten

  1. Pingback: Opwekking gedicht 2. | C-flatpoetry

  2. thatfullmoonguy zegt:

    Oeh, best vervelend ja, als je naam verkeerd wordt genoemd.. Maar goed, toch leuk als er iets van je gebruikt wordt voor een doel waar je helemaal achter staat! De geest was goed, zeg maar.
    Opwekking, misschien heb je daar wel naast een vriendin van me gezeten die er ook was, haha. Maar zo denk ik altijd, in de praktijk gebeurt dat nooit. Weet je het nooit.

  3. Rianne zegt:

    Dit was echt een mooi moment btw in de tent, gaaf om dt gedicht zo hard op te horen 🙂 fijn dat je de goeie versie ook nog hebt gekregen!

Geef een reactie

