A late happy birthday! :)

Op 27 juli 2013 verscheen het eerste gedicht van mij op deze blog. Niet lang daarvoor had ik dat gedicht voorgedragen voor een groep mensen op muziekweek (een kamp) en ben ik op aandringen van Mirt (checkeredblue.wordpress.com) deze blog begonnen. Voor dat kamp durfde ik deze, soms best wel persoonlijke, gedichten eigenlijk nooit met iemand te delen.

Binnen een half jaar stonden er al 100 post op de blog en het werden er nog meer. Inmiddels zijn het er, deze niet meegerekend, 132. 😀

Dit jaar ben ik teruggegaan naar datzelfde kamp om muziek te maken met fantastische muzikale mensen. Ook heb ik daar opnieuw een paar gedichten voorgedragen en gedichten en lyrics geschreven. Grote kans dat die binnenkort op deze blog zullen verschijnen.

Ik wil iedereen bedanken die mijn blog leest. De bekendheid en waardering is voor mij niet het belangrijkste, maar het is wel erg fijn te weten dat dat wat je schrijft ook gelezen en gewaardeerd wordt.

Dit is dus de jubileumpost. Iets te laat, maar op kamp kon ik er helaas geen schrijven. 😉

Groetjes,
Ces

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

