Create in me…

Dit gedicht is Nederlands, maar ik heb voor deze Engelstalige titel gekozen, omdat dit de titel is van een liedje (create in me van Rend Collective) dat geïnspireerd is op dezelfde Bijbeltekst als waarop ik mijn gedicht heb geïnspireerd. Namelijk Psalm 51: 12-14.

Heer, vernieuw mijn hart

vernieuw mijn wegen

Heer, laat mijn weg de Uwe zijn

Heer, reinig mijn ziel

reinig mijn leven

Heer, van U alleen wil ik zijn

 

Heer vorm mij tot een wonder

Mooier dan ik van mezelf kan zijn

Trek mij steeds dichter

naar U toe

 

Heer, vernieuw mijn leven

vernieuw mijn karakter

Laat het tonen

Laat het zijn

Wie U bent

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in geloof, Poëzie en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

