642 things to write about – review (Dutch and English)

(For the English post: scroll down)

Op een paar andere blogs las ik al over dit boek en bij de eerste werd ik al direct enthousiast. Toch heeft het een tijd geduurd totdat ik het boek een paar dagen geleden ook daadwerkelijk gekocht heb.

Het boek ‘642 things to write about’ is, zoals de titel al zegt, een boek met daarin 642 dingen om over te schrijven. Het staat vol met schrijfopdrachten en zoals de mensen die me kennen of mijn blog vaker lezen weten, ben ik gek op het doen van schrijfopdrachten. 😀

De schrijfopdrachten in het boek variëren van serieus tot volstrekt onzinnig en allebei de soorten vind ik geweldig om te doen.

Een paar voorbeelden van opdrachten uit het boek:

fotos 003

fotos 005fotos 004

Met de meeste opdrachten kun je heel veel kanten uit. Het is goed voor veel verschillende genres aan verhalen.

Ik ben in ieder geval erg enthousiast! 😀 Ik denk dat ik een aantal van deze opdrachten ook op mijn blog zal uitvoeren en misschien andere schrijvers/bloggers wil gaan uitdagen om één van deze opdrachten te doen. Dus wees gewaarschuwd! 😛

Het boek is ook te koop bij bol.com

In English: (I’m sorry my English isn’t the best, if you find some mistakes, pleace tell me…)

On some other bloggers I read about this book and I have been excited since the first one I read. Despite of that, it has been a long time before I buyed the book a few days ago.

The book ‘642 things to write about’ is, as the title says, a book with 642 things to write about. These are writing assignments that are good for every writer. Or just a person that likes writing, but doesn’t want to call him- or herself a writer.

The writing assignments vary from seriues to complete nonsence and I like both a lot.

Here some examples from the book:

fotos 004 (1)

fotos 005

fotos 003 (1)

I am totally excited! 😀 I think I will do some of these assignments on my blog too and maybe I will challenge some other writers or bloggers to do the assignments so be prepared to that! 😛

(In the Netherlands) the book is available by: bol.com

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in recensie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op 642 things to write about – review (Dutch and English)

  1. Pingback: Seconde | C-flatpoetry

Geef een reactie

