op goed geluk (Challenge)

Op cravingpages las ik dit bericht over boeken lezen waarover je van te voren nog niets wist. Joany daagde (boeken)bloggers dan ook uit om in de maand september boeken te lezen waarover je nog niets wist toen je erin begon. Joany wilde er zelf minstens  gaan lezen, maar 7 boeken in deze maand is voor mij (zeker nu school weer begint) misschien iets te enthousiast. Ik weet niet of ik dat haal, maar alle boeken die ik lees deze maand zullen boeken zijn waarover ik nog weinig tot niets wist.

Hoewel mijn blog geen boekenblog is, heb ik toch besloten om ook mee te doen aan deze challenge, want het lijkt me leuk op deze manier nieuwe boeken te ontdekken.

Ik verwacht niet dat ik over ieder boek een recensie schrijf, maar ik zal in september in ieder geval wel iets schrijven over de boeken die ik heb ontdekt. Misschien maar 1 bericht, misschien meer.

De laatste boeken die ik heb gelezen waren ‘de uitnodiging’ van W. Paul Young, waar ik veel over gehoord had voor ik het las, omdat het in de christelijke kringen best gehypt is geweest. En ‘Een weeffout in onze sterren’ (The Fault in our stars) van John Green, wat natuurlijk ook een flinke hype is… Beide waren het hele goede boeken, naar mijn mening, maar zo ontdek ik zelf natuurlijk weinig nieuws. Daarom vond ik deze challenge een erg goed idee van Joany.

Tijd om de bibliotheek in te stappen en een boek te lezen waarvan ik nooit een recensie van heb gelezen, iemand mee heb zien lopen of zelfs ooit maar iets over gehoord heb.

En hopen dat het goed uitpakt. 😉

Liefs,

Ces

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in boeken en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op op goed geluk (Challenge)

  1. Ellis zegt:

    Ik doe ook mee en heb inmiddels als twee op goed gelukjes gelezen. De één een succes, de ander een tegenvaller

  2. Pingback: Op goed geluk? | C-flatpoetry

Geef een reactie

