Dankbaar (2)

Vandaag is het dankdag

En ik (Koen) zou ook graag willen laten weten waar ik nou precies dankbaar voor ben.

Dit doe ik ook ter bemoediging voor andere om hun dankbaarheid te zeggen of niet.

Ik ben God dankbaar voor:

– Stageplek

Ik leer er veel en het zijn fijne mensen om mee om te gaan.

– Vrienden
Ze gaan dit denk ik niet lezen, maar ik ben erg blij met ze en ik kan alles met ze delen. We lachen veel en dat is belangrijk.

– Familie

Zonder mijn familie zou mijn leven een heel stuk saaier zijn geweest. Ik ben hun heel erg dankbaar en hoop nog op veel geweldige momenten. Ik houd van julie.
– De Efteling
Ja, je leest het goed, De Efteling. Ik ben de Efteling dankbaar om 1 reden. Omdat ik daar een geweldige dag heb gehad met Ces en mijn zus en haar vriend.
– Mijn vriendin 😉
Ik ben Ces heel erg dankbaar. Eigenlijk voor bijna alles wat ze doet. Op een of andere manier maakt ze me zo gelukkig. Ik ben heel dankbaar met hoe alles gaat en zal je altijd bijstaan als dat nodig is. Dank je wel voor de afgelopen 4 maanden!

– Chocola
Ja Ces, chocola maakt mij ook altijd vrolijk 😉

– Beste lezer
Jullie ben ik ook dankbaar. Dankbaar dat jullie dit allemaal lezen.

Ik ben nog voor veel meer dankbaar. Dagelijks mijn eten en drinken bijvoorbeeld, maar om dat allemaal op te noemen ben ik nog heel lang bezig.

Waar zijn jullie dankbaar voor??

Koen

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

