Dankbaar

Vandaag is het dankdag. πŸ™‚ Daarom wil ik graag even met jullie delen een paar dingen waar ik, ondanks ook een drukke en zware tijd waar ik nu doorheen ga, God dankbaar voor ben. Ik ben ook benieuwd waar jullie God voor danken vandaag (en alle andere dagen van het jaar).

-kerstliedjes
Het komt steeds dichterbij en mijn hoofd zit er al helemaal vol mee: KERST! πŸ˜€ Ik kan niet stoppen met het luisteren van kerstmuziek. Weten jullie nog leuke liedjes?

-Mijn vriendje πŸ˜‰
Afgelopen maandag werd mijn overgrootvader begraven en dan is het toch wel geweldig dat ik zo’n ontiegelijk leuke jongen naast me heb staan die me steunt. Dank je voor de afgelopen 4 maanden en alle tijd die nog komen mag.

-Mijn vrienden
Die zijn ook erg goed voor steun en om mooie en minder mooie dingen bij kwijt te kunnen.

-Chocola!!
Wie houdt er nu niet van chocola?! En zeker vrouwen zijn er dol op, toch?

-Boeken
Beste afleiding

-Familie
Ik houd van jullie!! πŸ˜€

-Jullie! Iedereen die deze blog leest.
Het is te gek om ook dingen terug te horen. πŸ˜‰ Ik vind het bloggen ook echt heel leuk om te doen en de reacties zijn leuk om te lezen.

Hier houd ik het bij, omdat ik het te druk heb om nog veel meer te schrijven. Er is wel nog veel meer op te noemen, maar ik ga weer voor school aan de slag.

xxx
Ces

En Waar zijn jullie dankbaar voor?

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Dankbaar

  1. rianneevers zegt:

    Heule late reactie, maar KERSTLIEDJES aaah ^^ ik heb die van de KIP de hele tijd in mn hoofd! I ll give my life, not just a part, i ll give my all to him, i ll give my heart πŸ™‚ haha

    • Ces zegt:

      Die heb ik ook vaak in mijn hoofd. πŸ˜‰ Vond ’t wel een heel mooi nummer. Ook leuk om ‘m te zingen vorig jaar. Ik kan het liedje alleen nergens op youtube vinden…

Geef een reactie

