Blogplannen 2015

2014 is alweer bijna afgelopen en 2015 ligt klaar om te beginnen. In 2014 veranderde mijn blog langzaamaan van een gedichtenblog in een persoonlijke blog. Ook heb ik aan het eind van dit jaar ook nog wat geëxperimenteerd met de lay-out van mijn blog. Toch zijn er nog heel veel dingen waar ik nog niet helemaal tevreden mee ben. Daarom wil ik vandaag met jullie mijn blogplannen voor 2015 delen.

In de maanden van januari tot mei verwacht ik weinig te gaan bloggen, omdat ik dit jaar HAVO-examen zal gaan doen. Verder ben ik nog steeds op zoek naar een opleiding en heb besloten dat ik auditie wil gaan doen voor de opleiding Creative Writing waarover ik in februari heb geschreven.

Verder wil ik wel de rubriek Vroom op Vrijdag waarmee ik dit jaar begon voortzetten. Wel verwacht ik dat ik in de bovengenoemde maanden vaak mijn vriendje het werk zal laten doen, zeker in mei als ik echt mijn aandacht nodig verwacht te hebben voor mijn examens.

Ook hebben jullie natuurlijk kunnen merken dat ik veel minder gedichten op mijn blog ben gaan plaatsen. Deze wil ik in het nieuwe jaar toch wel weer terugbrengen op mijn blog. Eigenlijk ben ik ook minder gedichten en verhalen gaan schrijven, terwijl ik heel graag schrijf en wil schrijven. Daarom wil ik dit meer gaan doen, ook omdat het een goede voorbereiding is, mocht ik ook daadwerkelijk die opleiding waarover ik net schreef gaan doen.

Iets anders van mijn blog waarover ik niet helemaal tevreden ben is de naam. Hierom zal ik misschien in het nieuwe jaar de naam en het webadres veranderen. Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit wat de nieuwe naam moet worden. Op dit moment zit ik te denken aan datkaniknietrijmen(.wordpress.com), maar ik ben er nog niet over uit. Als jullie nog ideeën hebben voor een nieuwe naam zie ik die graag in de reacties. 😉

Als laatste wil ik heel graag even kwijt dat ik ontzettend dankbaar ben voor alle reacties en iedere keer als mijn blog wordt bekeken en gewaardeerd. Natuurlijk is mijn blog (nog) niet erg professioneel, maar toch zijn er mensen die mijn blog de moeite waard vinden om te bekijken en zo is mijn blog nu inmiddels al 5.829 keer bekeken in totaal en heeft de blog ook (gekeken naar juli t/m november) bijna 120 unieke bezoekers per maand. Hier ben ik stiekem toch wel een beetje trots op. 🙂 Iedereen bedankt en hopelijk wordt mijn blog net zo goed of nog beter in 2015. Tot volgend jaar.

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Blogplannen 2015

  1. thatfullmoonguy zegt:

    Ik denk wel dat ie zo goed wordt! De plannen zijn goed in ieder geval. En ik kan wel snappen dat je naarmate je drukker wordt met school, het hoofd minder vrij hebt om te dichten. Dat gaat met periodes zo. Komt goed, want het zit toch in je.
    Leuk, die opleiding! En spannend dus, dit jaar… Maar iets zegt me, dat je het kunt 🙂

Geef een reactie

