Vroom op Vrij… Uhm… Zaterdag. Gedichtje: Waarlijk vrij

Vroom op Vrijdag Zaterdag…
Het spijt me voor de mensen die gisteren en Vroom op Vrijdag hadden verwacht en niet hebben gezien. Daarom vandaag alsnog een gedichtje. 🙂

Waarlijk vrij

De banden zijn gebroken, geen slaaf meer
waarlijk vrij.

Geen muren zonder deuren,
geen deuren meer op slot,
waarlijk vrij.

Een wereld, gelukkig,
die danst en zingt en springt.
Een wereld die niets mist,
oprecht en (h)eerlijk leeft.

Deze wereld zal eens komen
en ik weet: Ik zal er zijn!

Maar voordat ik er zal komen,
wordt mijn leven minder fijn.
Niet zo makkelijk, veel zwaarder.
Niet zo simpel en zo fijn.

Nee, ik zal mijn leven geven
en weet je, dat doet pijn.
Mijn wereld zal het kosten,
maar het zal een zegen zijn
om te wand’len met de HEERE
en om waarlijk vrij te zijn.

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in geloof, Poëzie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

