Vroom op Vrijdag – gedichtje: zintuigen

Hij is weer terug van weggeweest. 🙂 Dat er de afgelopen 2 weken geen vroom op vrijdag is geweest komt doordat ik het best druk heb met school en het bloggen erbij inschiet. De kans is groot dat dat nog een tijdje zo blijft. Voor vandaag toch een gedichtje. Zintuigen

Ik gaf je oren
om te horen.
Luister dan naar mij.

Ik gaf je ogen
om te kijken.
Zie dan op mij.

Ik gaf je gevoel
voel dan mijn armen
die ik om je heen geslagen heb.

Elk van je zintuigen
gaf ik je met een doel.
Elk van je zintuigen,
gezicht, gehoor, gevoel.
Gebruik ze dan
zoals ik ze heb bedoeld
en zie op naar Mij.
Alleen Ik maak waarlijk vrij.

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Poëzie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Vroom op Vrijdag – gedichtje: zintuigen

  1. thatfullmoonguy zegt:

    Is waar.. als je mooie en nuttige dingen gekregen hebt, kun je ze het best ten goede gebruiken.
    Daar zit wijsheid in 🙂
    Veel sukses met school!

Geef een reactie

