Vroom op vrijdag – Boeken

Omdat het deze week nationale boekweek is, wil ik bij VoV een christelijk boeken noemen dat ik erg goed vond.
Veel christelijke boeken lees ik niet. Ik lees namelijk ook erg veel andere verhalen en heb niet vaak tijd om ook boeken te lezen die een christelijke bedoeling hebben in hun verhaal.
Wel dacht ik een keer tijdens het lezen van een populair boek (Divergent) dat de auteur er een christelijke boodschap in gestopt had; toen ik de eerste regel van het nawoord las bleek mijn vermoeden juist.
Graag lees ik in de reacties suggesties voor christelijke boeken die jullie goed vonden. 😉

Leven zonder beperkingen/Life without limbs – Nick Vujicic

Nick Vujicic schrijft in dit boek over zijn eigen leven. Hij is geboren met een handicap dielzb maakt dat hij geen ledematen heeft. Hij heeft hiermee moeten leren leven en zoveel mogelijk zelfstandig leren worden. Nick is naast auteur ook een motiverend spreker.
Ik vond het boek van Nick erg inspirerend en motiverend. Ik denk dat het dat niet alleen voor christenen zal zijn, maar ook voor niet-christenen. Het gaat namelijk niet alleen over leven als christen zonder beperkingen ook al heb je misschien een handicap, maar ook over het leven zonder beperkingen in het algemeen.

Zoals ik dus al heb gezegd lees ik graag andere boeksuggesties. Ik ben gek op lezen… 😉
Hopelijk tot volgende week. Of een ander moment.
Ces

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in boeken, geloof en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

