Vragenlijst om mijn blog te verbeteren.

Ik wil mijn blog graag verbeteren en één ding wat daarvoor heel belangrijk is, is het kennen van de doelgroep. Maar ik heb eigenlijk niet echt een duidelijk beeld van de mensen die mijn blog lezen? Schrijf ik voor mensen van mijn leeftijdsgroep of is de gemiddelde lezer al boven de 40? Zijn mijn lezers zelf actief als bloggers, schrijvers of dichters of eigenlijk leken op dat gebied? Zijn de meeste mensen die mijn blog lezen christen of eigenlijk helemaal niet?

Dit wil ik voor mezelf duidelijk krijgen, zodat ik mijn blog daarop kan afstemmen. Maar tegelijkertijd zal ik mijn blog ook gaan aanpassen naar mijn smaak. Ik schrijf namelijk niet alleen voor de mensen die het lezen, maar ook voor mezelf.

Daarom heb ik een vragenlijst voor jullie opgesteld en aan jullie dus de vraag of jullie die zouden willen invullen. Hier is de vragenlijst.

Alvast heel erg bedankt. 😉
Liefs.

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Vragenlijst om mijn blog te verbeteren.

  1. thatfullmoonguy zegt:

    Ik loop weer gigantisch achter… dus een heel slechte bezoeker, zucht. Maarrr ik ga het weer inhalen, straks of morgen 🙂 En zal ook naar je vragenlijst kijken, maar ik hoop wel dat je vooral blijft schrijven wat jou van het hart moet! Toch? Daarvoor zijn blogjes, en ik denk dat de bezoekers daarin zijn geïnteresseerd.
    Maar ik kan me zeker voorstellen dat je zou willen weten wie je bezoekers zijn 🙂

  2. thatfullmoonguy zegt:

    Zo, is gebeurd. Ik vond het goede vragen, niets waar je niks mee kunt, zoals haast gedwongen antwoorden op een manier die andere vragen tegenspreekt.

Geef een reactie

