Eenzaamheid – gedicht

De bomen fluisteren Uw aanwezigheid
het gras omarmt me met Uw armen
de wind wrijft zacht mijn tranen weg

In de stilte
kan ik weer horen
in de duisternis weer zien

In de eenzaamheid
Uw aanwezigheid

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Poëzie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Eenzaamheid – gedicht

  1. thatfullmoonguy zegt:

    Dat is mooi… en dat is dichten. Fijn dat je er weer wat meer tijd voor hebt!
    Ja, hektiek, en mensen ook die zich met je bemoeien en dingen willen, kunnen noodzakelijk zijn en zelfs mooi…. maar waar het echt om gaat, daarvoor heb je soms weer even wat stilte nodig.
    Geniet je van de vakantie? 🙂

    • Ces zegt:

      🙂 Ik geniet zeker van mijn vakantie, maar het is me nu even te veel rust. Gelukkig heb ik een baantje gevonden voor de rest van mijn vakantie.

      • thatfullmoonguy zegt:

        Aiiii… dat kan natuurlijk ook! Goed van dat baantje, om te doen (zeker als het leuk is), en omdat er toch wel weer onverwachte kosten zullen komen in de aanlooptijd naar je studie, en daarna ook. Ga je eigenlijk op kamers en zo?

      • Ces zegt:

        Nee, ik blijft thuis wonen.

Geef een reactie

