Het is alweer een tijd

Beste Lezer,

Het is alweer een tijdje geleden, dat we iets van ons hebben laten horen.
( sorry.) We hebben het helaas erg druk! 😦  Dit keer hebben we alleen iets te vieren. Iets wat we normaal nooit vieren en dit keer ook niet gaan doen. Toch wilde ik Cec even verassen.

16 maanden geleden op een mooie avond begon het allemaal in een stadje. Dicht, ja heel dicht bij mijn huis. Ze zei ja.  Nu 16 maanden later zijn we nog steeds bij elkaar. En ik ben er nog steeds super gelukkig mee en wilde Cecily op deze manier feliciteren met deze dag. Dit omdat we het nooit echt vieren, ook al houden we het wel erg goed bij. Een kleine verassing voor degene die mijn leven elke dag weer op z’n kop zet.

Lieverd Bedankt voor de 16 prachtige maanden!!!
En van harte gefeliciteerd!!

P.s. Je maakt me echt gelukkig!!

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

