Muziekweek – gedicht

Als je me goed kent of mijn blog al meer dan twee jaar volgt heb je vast wel eens gehoord over de muziekweek. Muziekweek is een kamp van Crossroads dat ontzettend veel voor me betekent. Het heeft er drie jaar geleden ook voor gezorgd dat ik deze blog opgezet heb en dat ik eindelijk mijn gedichten aan de wereld kon laten horen. Afgelopen week vond er weer een muziekweek plaats. Momenteel mis ik die heel erg en vanuit dat gevoel heb ik een gedicht geschreven over dit geweldige kamp en wat het voor mij betekent. Het is eigenlijk een soort ode aan de muziekweek.

Your music sounds like
memories
every note is a story
to unravel
you’re like a dream
I can perfectly remember

You fill my heart like
the most beautiful lovesong
that makes me cry all tears out

You are my voice
my melody
the song I want to sing

You are my love
the first and last
forevermore

I’m missing you
my perfectly imperfect
heavenly send
love

When will we meet again?

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Poëzie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

