Opwindend – gedicht

Opwindend

Heer, laat mij zijn
als de wind
onzichtbaar
effectief

Laat het geestelijk
zijn boven vleselijk

Laat Uw leven
in mij
de richting bepalen

Soms een razende
orkaan die de mensen
op de knieën drijft

Soms een vertroostende,
zachte zomerbries

Speel met mijn leven
als de wind met mijn haren
laat de geestelijke storm
die ik ben
niet bedaren

Want dan is mijn leven
geen najagen van wind
want het is Uw liefde
waarin ik beweging vind.

Na lange tijd weer eens een nieuw gedichtje geschreven. 🙂 Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken.

Over Ces

Mijn blog is bedoeld om mijn gedichtjes en verhalen te delen, te spreken over geloof en welke andere onderwerpen ik dan ook maar wil bespreken. Veel leesplezier.
Dit bericht werd geplaatst in Poëzie en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Opwindend – gedicht

  1. Pingback: Ruach, levensadem – Weesweek #4 | C-flatpoetry

Geef een reactie

